Висновок

Світ змінюється щохвилини, щосекунди. І ми маємо йти в ногу з часом. Люди постійно кудись біжать, працюють день і ніч. Намагаються займатися саморозвитком, щось удосконалювати. А здавалось би прості речі залишаються десь осторонь - любов, розуміння, взаємоповага. Їх не потрібно розвивати чи удосконалювати. Вони просто є... Такі прості і зрозумілі.

Та чи так це насправді? 

Учительська професія не дає стояти на місці. Потрібно завжди бути у формі, так би мовити. Педагог щодня шукає індивідуальний підхід, застосовує інноваційні підходи, використовує інформаційно-комунікаційні засоби і т. д., і т. п...

Проте саме впровадження інклюзії у навчально-виховний процес школи дав змогу ще раз переосмислити свої справжні уміння бути Педагогом з великої літери, переглянути свої цінності й орієнтири. 

Діти - це найцінніше, що у нас є. Це сенс самого життя. І яке має значення, що у когось можуть бути проблеми із зором чи слухом, відставання у розвитку, синдром Дауна, якщо це НАШІ ДІТИ?! Лише це має значення! 

І ми маємо їм допомагати здобувати освіту, не зважаючи ні на що. При бажанні можна знайти необхідні підручники, облаштувати кімнати, місце для навчання. Так, звичайно, іноді потрібні великі кошти, спеціалісти вузького направлення, але насправді, у першу чергу, потрібне саме бажання. 

Педагоги Чернігівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів "Надія" мали певні сумніви і побоювання, проте на даний момент ми можемо сказати, що ми зробили перші кроки і готові йти далі. Головне, щоб ми могли бути корисними дітками та їхнім батькам. 

У нашому випадку нам дуже пощастило у такій співпраці - це прекрасні люди, люблячі батьки, які мають активну життєву позицію й незламний дух!

Підводячи підсумки за цей короткий період, можна зробити наступні висновки про те, що першочергових ціліей було досягнуто:

  • організовано навчально-виховний процес, який задовольняє освітні потреби всіх дітей у школі;
  • розроблено систему надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами;
  • створено позитивний клімат у шкільному середовищі та поза його межами.
Завдяки спільним зусиллям Школа щасливого дитинства діє! І ми можемо поділитися не лише порадами щодо впровадження інклюзивної освіти, а й секретами успішної синергії!



Немає коментарів:

Дописати коментар